Monday, December 20, 2010

100th Followers!

Salam & selamat malam korang...


Hari ni memang aku khususkan untuk membuat aktiviti mengkuruskan jari jemari dengan ber-blogwalking sampai lebih dari 50 blog dan still bertambah. Hari ni jugak, traffic aku bertambah mendadak, aku pun tak memahami secara total kenapa terjadi. Alhamdulillah jugak, hari ni tetiba follower aku naik mendadak bagai roket Soyuz *hiperbola shj*. Lepas puas bukak blog orang, at last aku bukak blog aku sendiri. Tetiba, aku tengok bilangan follower- dah sampai 100! At last, sampai jugak ke angka 100. *mesti korang cakap- budak ni follower baru sampai 100 pun dah nak kecoh seantero alam blog*




Sebab akak Siti Suhaili Sarif jadik follower ke-100 blog "BUDAK PT 790" ni,  saya tujukan entry ni khas untuk akak manis Siti kita. Kalau korang free2 tu, jemputlah datang ke blog yang diberi tajuk "Coretan Seorang Jade" ni. Just klik kat SINI jer (press CTRL + click to open a new tab). Dan jangan lupa lak nak follow blog kak Siti erk! Thanx bebanyak sebab akak sudi jadi follower ke-100 blog ni. Dan tidak lupa jugak kepada semua follower blog BUDAK PT 790 atas sokongan korang selama ini erk!


Okey, that's all for now.. Have a nice day!

4 comments:

pearl jade said...

wah terharunya..huhuhuhu
thanx byk2 ya dik...
xsgka memang luck 4 leaf clover ni sangkut kt akk..hehe
nnt akk wat serangan balas ya =)

Amal Azraai Azuha said...

ur welcome kak! :)

inipaencomot said...

nama awk amal eh
mcm nama kekasih gelapku satu ketika dahulu
oh tidak ~~
*sambil rebah tetiba-kekonon pengsan*

:p

Amal Azraai Azuha said...

inipaencomot = eh, betull eh? jgn pengsan kat sini kak, takde doktor.. heheh