Friday, December 10, 2010

Pencalonan Blog Baru (2010) Pilihan



Salam.. Korang ingat lagi tak entry sebelum ni pasal aku masuk contest Blog Baru 2010 Pilihan? Tak ingat pun takpe, tak masuk neraka ehh . Okeyh, pagi ni tetiba muncul kat reading list dashboard pasal BPM ni lah. Die dah keluarkan senarai pencalonan buat katogeri blog baru pilihan. Ape lagi, aku terus bukak satu persatu senarai kat situ. Tapi, tak jumpa2! Eh??.. Gano lah nihh..! At last, baru aku teringat, aku pergi cari keyword "azs fearless" padahal title blog aku "Budak PT 790".. Cari2 sampai pilihan ke-10 padahal blog aku kat pilihan 1 lagih.. Adoi, pagi2 dah "ngoks" semacam. 


As for now, diorang tak cakap lagi nak undi blog2 tu camner. Kena tunggu dulu. Lagipun, ramai betol blogger "muda" yang join contest nih. Mesti taktau nak undi mana satu, sebab banyak sangat. Tapi kan, ade ke orang nak vote blog aku nih? Anyway, kalau masuk peringkat suku akhir dah okey.. Kepada korang yang turut serta join contest ni, pergi la jenguk2 kat Blog Pilihan Malaysia tuh sekejap. Tekan SINI je. Nak confirm korang tersenarai ke tak.


Korang tengok tak The Amazing Race Asia semalam? Pasukan jangkaan ramai, Richard & Richard dari Filiphine berjaya jadik juara musim nih. Tak best sangat musim ni coz pasukan Malaysia dan jugak pasukan feveret ramai,  Ethan & Khairie telah tersingkir before masuk finale. Takpe, nanti TARA musim 10, aku akan join, InsyaAllah...

2 comments:

Cikbelog said...

congrat dan gud luck ya. Cikbelog pun join juga dan tersenarai dalam kumpulan 3 nombor 111..hee

Amal Azraai Azuha said...

thanx a lot, cik belog.. masing2 mengundi yeah