Tuesday, December 07, 2010

Ready, Set, Go! Blog yang Berlari..?

blog larian

Sebelum tu, sy ingin mengucapkan terima kasih kepada cik ayu AMALIA IZZATI kerana telah men-tagged sy kat entry Blog Larian. Masa baca entry kat blog Izzati tu first time, aku tak paham sungguh. Tak kan blog pun nak berlari kot? Habis tu, hilang lah blog kitorang melarikan diri masing2. Lepas baca sikit info (banyak weh, 3x khatam)  kat Blog Larian tu, baru lah aku paham. Lepas tahu benda nih boleh meng"glamour"kan blog kite, (gila glam) aku pun  terus decide nak join jugak.. 

gambar xde kene-mengene langsung..

SLOGAN :

"SAYA SUKA BERBLOGWALKING KERANA saya boleh mendapat ramai geng blogger yang lain di samping dapat mencari follower yang baru. Selain itu, saya juga boleh menambah ilmu pengetahuan yang berkaitan dengan dunia blogger nih."


TAGGING:

Hamimi Hamat


Aku cadangkan korang semua join benda nih.. Sebab korang akan mendapat banyak manfaat daripada benda nih. Tak caya?? Cuba laa dulu kay..

Kalau korang nak dapat info extra, usah malu/buat2 segan, sila klik di SINI


Patutla blog Amalia Izzati dapat visitors+followers dengan cepat sekali.. Kalau aku tahu awal2, kan bagus. Anyway, thanx sekali lagi to Cik Izzati dan jugak pembuat blog "LARIAN BLOG" nih.. 
Ur guyz are great-lah!



5 comments:

amalia izzati said...

yeay, thanks amal sebb sahut cabaran sy. haha.

Amal Azraai Azuha said...

oh, mekacih byk2 sebab tag

Amirah Idris said...

apakah ini wahai amal?
sat nk memahamkan diri :x

hamzah ian said...

senang kalau ada mende ni.. hehe.

Amal Azraai Azuha said...

mirah3, pergi la kat laman web blog larian tu.. n jgn lupe pergi daftar blog mirah tu.. traffic jadi naik weh